Tom, Jesse, Hazel, Tim, Melyza
90 Day bad boys Jesse and Tom trade notes on mutual ex Darcey and play a saucy game of "Truth or Dare," The Other Way's Melyza admits she's still stuck on Tim's past mistakes, and 90 Day's Hazel demands her ex Minty stops contacting her fiance Tarik.