Family Chantel, Tim, Veronica
The Family Chantel clan dishes on upstaging brides and more family drama, Pillow Talk's Tim and Veronica introduce their current significant others and reveal the dirt they have on each other, and 90 Day's Tarik gives an update on his feud with Dean.