Natalie, Robert and Anny
90 Day Fiance: Season 7's Robert and Anny talk threesomes, Season 8's Natalie gets real about Mike's shortcomings, and a producer from The Other Way gives an inside perspective on the moment Sumit and Jenny’s relationship was turned upside down.