Jenna Bush Hager/Sophie Fatu
While Felix and Baby Bear plan a pretend trip to outer space, author and talk show host Jenna Bush Hager squares off against Elmo's new friend, Nilah, in a suitcase-packing challenge, and Sophie Fatu sings about traveling.