Drew Barrymore/Keedron Bryant
Tis the season for all seasons as Drew Barrymore swings by to dress up a snowman, and Keedron Bryant joins Elmo and his new friend Skyler to sing a song about summer. Then, it's time for a "spot the difference" picture challenge!