Navidad en Vivo
Once best friends, Belén and Lucio take competition to the extreme in wacky and extravagant challenges during their office Christmas party.
Once best friends, Belén and Lucio take competition to the extreme in wacky and extravagant challenges during their office Christmas party to get a coveted job at a top Mexican TV morning show.