Plastics!/Hide and Go Sheep
With the powerful image of a seabird caught in plastic on a rocky beach, George, not wanting that to ever happen again, decides not to throw away anything made of plastic. George, Bill and Allie have a massive hide and go seek contest on Renkins Farm.