Spelunky Monkey/The Dive-In Movie
George and the Man with the Yellow Hat go spelunking to find Professor Wiseman's lost glasses. After experiencing his first ever drive-in movie, George decides to combine it with another favorite summer pastime, floating in his kiddy pool.