Water Ski-daddle/The Greenhouse Effect
George and Allie find a picture of the MYH standing on the water and can't figure out why he is not sinking! To provide Chef Pisghetti with fresh produce off season, George creates an indoor garden in unoccupied offices of Mr. Glass' Glass Tower.