Jorge, Syngin, Debbie, Colt
HEA's Jorge gives a play-by-play of what happened the day he got arrested, The Single Life's Colt and Vanessa reveal the root of their marriage problems as Debbie shows off a brand new look, and Syngin spills about his shocking split from Tania.