Big Ed, Nicole, Lidia, Molly
Big Ed reveals what happened with ex Liz after the Tell All, Molly and Kelly address beef with another cast member, The Family Chantel's Nicole and Lidia react to a clip that leaves Nicole blushing, and 90 Day moms spill about their trouble-making kids.