Kalani, Asuelu, Kenny, Armando
HEA's Kalani and Asuelu discuss their kinkier side, Pillow Talk's Tim and Veronica respond to news that Tim's ex is dating B90's Jesse, and Tim addresses rumors about his sexuality. TOW's Kenny and Armando give an inside look into their wedding planning.