Ranch Camp Out
Elizabeth and her family love to camp at their favorite ranch spots. Tonight, Jack and Hank have friends over, and Elizabeth is cooking their favorites. She makes the most of honey and strawberries, serving up burgers on honey buns and strawberry cake.