Lunch With Mom
As a seventh generation cattle rancher, Elizabeth comes from a close-knit family. Whenever they can, Elizabeth and her mom get together to enjoy a casual lunch. Today, Elizabeth is making some of her mom’s Italian favorites: chicken parm and cannolis.