Steak & Cheesecake
The 14,000 acre Rancho San Julian in Santa Barbara, CA is steeped in history. At the center of it is the headquarters building known as the Casa. Elizabeth cooks in its kitchen, making rolled flank steak and a cheesecake to enjoy at a dinner with friends.