The Soul Reapers are defeated one after another at the hands of Ayon. Head Captain Yamamoto decides to get involved. He hits Ayon with one of his attacks, but Ayon doesn't even seem to be hurt by it. Ayon then fires back at Genryusai stronger than ever.