Ichigo's group leaves Karakura Town seeking to bring Orihime back. Hollows continue to appear in the World of the Living. Kisuke Urahara builds a "Konso Cop Karakurizer Transformation Watch," which enables Kon to transform into peacekeeping Karakurizer.