Kensei Muguruma's and Mashiro Kuna's Spiritual Pressure disappears. Kisuke, who sent Hiyori to Squad Nine, volunteers to go to the scene of their disappearance, as he's worried that she has yet to return. But the Head Captain doesn't allow him to go.