Qingming Festival
Qingming Festival is a day of remembering our ancestors. Dishes of the festival from various dialect groups featured are Black Bean Cakes, Ai Pan, Qingming Rice, White Sugar Cakes, Popiah and a dessert soup made with Skunkvine.