Winter Solstice Festival
One is considered a year older after eating tangyuan on Winter Solstice Festival. The host visits home chefs to try out Laba congee, Fuzhou and Hakka tangyuan, and also learns about the traditional Winter Solstice dishes in Northeast China and Korea.