Valentine's Day & Qixi Festival
Valentine's Day is a sweet and romantic day for many. Besides inviting experts and chefs to share the traditions and festive food of the Qixi Festival, a pastry chef is also invited to demonstrate the making of chocolates as Valentine's Day gifts.