Doomsday Kitchen
Brian Malarkey gives the chefs 30 minutes to create their dream last meal using only ingredients like frozen meat, dehydrated veggies and canned food. Plus, the ovens are out of commission! Judge Maneet Chauhan decides which chef survives the disaster.