"I've Never Cooked Cow Tongue"
Brian Malarkey tasks the chefs with creating a protein-forward masterpiece in 30 minutes. The competitors play a game to choose their protein before discovering there's no salt in the pantry! Scott Conant judges which chef made the best meat-loving meal.