A Spoonful of Sabotage
Brian Malarkey challenges the chefs to craft a sweet and savory entrée in 30 minutes, but the pantry holds only savory ingredients. Then, a conveyor belt delivers devilishly sweet ingredients. Judge Aarti Sequeira decides who makes the most balanced dish.