Big Troubles/Manner Maid
Bugs and Squeaks find a potion. Squeaks takes it and wreaks havoc throughout the forest. Then, a robotic rule enforcer has been placed in the local park and spoils everyone's fun. Bugs takes it upon himself to enforce some rules of his own.