Hareplane Mode/Bugs of Steel
Yosemite Sam's cell phone gets scratched. It's time to upgrade but little does he know Bugs is there to help. Then, Rock Hardcase shows up to pull a fast one on the animals of the forest. Bugs proves to be a difficult customer.