Bugs for Mayor/The Lepra-Con
Squint Eatswood tries to bully his way into being Mayor of the Forest, so Bugs has no choice but to run against him. Then, Shameless O'Scanty wants Bugs' lucky rabbit foot but Bugs is too attached to it to give it up.