Between the Sheets: The Last Judgment
The cast weighs in on Jasmine's conversation with Reba. Josh and Natalie have a never-before-seen therapy session with James. Stacey and Darcey get into a blowout argument, and everyone reacts to Bini and Ari leaving the resort.