Between the Sheets: On Their Last Legs
No one can decide whose side they're on with the Jasmine and Gino intimacy conflict. Jasmine reveals how she and Matt met at the gym and had the idea of proposing an open marriage. Everyone reveals their first impressions of Darcey.