Between the Sheets: Lasting Effects
The couples react to the experience of hypnotherapy and the huge reveals. Josh tries to explain why he didn't want to apologize to Natalie. Florian pranks Stacey while camping. Rob thinks Jasmine was pulling Sophie's strings that morning.