Under Pressure
Kim's gift offends Usman's family. Andrei fears deportation. The honeymoon is over for Jenny and Sumit. Michael refuses to give Angela his phone. Liz reveals to Ed what she did with her engagement ring. Shaeeda receives devastating news.