Outta My System
Angela surprises Michael at his home and decides to take back what's hers. Tensions run high at a birthday party for Elizabeth's mom. Shaeeda takes matters into her own hands. Kim challenges Usman. Liz's grandparents question Ed. Yara reaches a milestone.