Wrecking Ball
Tempers flare when Angela meets Michael's friends. Liz's new opportunity puts her relationship in jeopardy. Usman and Kim catch Usman's brother off guard when they ask to adopt his son. Sumit reveals he wants a baby. Jovi and Yara reach a breaking point.