Bračni par otkriva da je njihovo novorođenče gluvo i odlučuju se za operaciju kohlearnog implanta kako bi ispravili bebin hendikep. Kad surogat majka koja je nosila dete, takođe gluva, sazna te vesti, ona otima bebu da je zaštiti.