Kad beli državljanin uleti automobilom usred mirnih demonstracija i pobegne, lokalna policija ne može da pronađe vozača. Žena koja je preživela taj incident uzima pravdu u svoje ruke pošto identifikuje mogućeg osumnjičenog na mračnoj mreži.