Antologijska kriminalistička serija ispituje neka od najbitnijih pitanja našeg doba— rasu, klasu, rodni identitet, mentalno zdravlje i pravo na izbor — i sve se posmatra kroz prizmu običnih ljudi zatečenih u neobičnim okolnostima.