Budget Burt
Derek heads to Alabama in search of a Bandit replica. Instead, he finds a Trans Am that's the wrong year, wrong color, wrong engine, and has clearly been in a wreck. But that won't stop Derek from attempting to turn it into a car worthy of Burt himself.