North Woods Rallaxie
In the snowy landscape of Michigan's Northern Peninsula, Derek finds a 1964 Ford Galaxie that's sat abandoned for 32 years. Derek plans to not only get this Ford running, but also to turn it into a rally-tribute car he can slide around on the back roads.