Bruiser Wagon
Derek and Sean Bieri head back to Zweifel Motors in the Black Hills of South Dakota to revive an Oldsmobile station wagon Derek has been eyeing for 16 years. But the two get off to a bad start when the engine starts knocking on heaven's door.