Rip Tide
Mandy breaks news of a pregnancy complication forcing Sig and Clark to reconsider their decision to keep fishing. Jake teams up with Rip Carlton in deep waters but when powerful Aleutian tidal currents unexpectedly shift Jake's string, lines get crossed.