No Good Deed Unpunished
With dock prices spiking, the fleet races to deliver. Jake witnesses a freighter severing his longline, forcing the Saga crew to drag the bottom for a valuable string of pots. Rip helps Johnathan locate the motherlode only to pay with a broken block.