Deepest Alaska
Johnathan sets mile-deep pots and pulls up an unknown species. Jake faces reality when his niece, Shyanne, gets injured on the Saga. With Mandy's due date approaching, Clark takes the helm in Sig's wheelhouse to help tank the Hansen family Bairdi quota.