To Have and To Scold
Emily and Kobe reveal their secret pregnancy. Patrick is desperate for ThaÃs' dad to bless the marriage. Miona's wedding day vision isn't coming together. The wedding officiant asks Shaeeda and Bilal three times if they're sure they want to marry.