Different Ex-pectations
Mohamed considers a new sponsor. John butts in, and Thais doubles down on keeping the truth from her dad. Bilal's ex pushes Shaeeda about the prenup. Kara and Guillermo reach a compromise. Miona refuses to budge on wedding locations.