Last Sip Single
Kara and Guillermo tie the knot. Thais' uncertainty deepens in snowy Massachusetts. Emily discovers Kobe is looking at the future differently. Shaeeda gets unexpected advice from Bilal's mother. Mohamed makes a big move. Jibri and Miona move out.