Sarah postează o fotografie a grădinii sale, care face furori pe internet, iar gelozia lui Rachel o aruncă în brațele lui Mega-Bilby, care e mort. Oare se vor împăca vreodată fetele? Aflați în acest episod super lung, care încheie sezonul.