Gașca călătorește cu 300 de milioane de ani în urmă, cu ajutorul mașinii timpului a lui Lucas, iar acolo Sarah încearcă să salveze megafauna australiană de o cometă iminentă, folosindu-se de aptitudini învățate dintr-un ghid self-help.