O venerație aproape religioasă
Sub îngrijirea lui Lady Trieu, Angela face un tratament neconvențional, în timp ce agentul Blake pornește pe o pistă proprie. Altundeva în lume, cel mai deștept om din lume oferă o apărare uimitoare a acțiunilor sale din trecut.