Mica teamă de fulgere
Originea poveștii lui Looking Glass este dezvăluită în sfârșit, precum și adevărul din spatele celei mai mari farse din istoria Americii. De undeva departe, cel mai deștept om din lume pune la cale o evadare îndrăzneață.