A fost ucisă de deșeuri spațiale
În urma unei vizite nocturne a senatorului care a autorizat anonimizarea poliției din Oklahoma cu ajutorul măștilor, agentul FBI Laurie Blake pleacă spre Tulsa pentru a prelua anchetarea crimei.